هواشناسی| هواشناسی امروز| هواشناسی تهران

هواشناسی | هوای کدام استانها دوشنبه بارانی می‌ شود؟ | هوای تهران گرم تر می شود

با توجه به پیش‌بینی‌ های سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه و فردا دوشنبه برای این استانها بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.
1403/04/10 08:20
کد خبر: 3447
هواشناسی | هوای کدام استانها دوشنبه بارانی می‌ شود؟ | هوای تهران گرم تر می شود

سازمان هواشناسی برای برخی استانها طی روزهای آینده هوای بارانی پیش بینی کرده است. هشدار هواشناسی در راستای اعلام شرایط جوی برای برخی از ساکنان استانها بسیار مهم است. در ادامه اطلاعیه جدید هواشناسی را بخوانید.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه و فردا دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین، (سه شنبه، ۱۲ تیرماه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و (چهارشنبه، ۱۳ تیرماه) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت دوشنبه و سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در جنوب غرب و غرب کشور نیز اتفاق خواهد افتاد.

دریای خزر و شرق دریای عمان طی دو روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۶ درجه سانتیگراد و فردا قسمتی ابری، وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3zxna4
منبع خبر: مهر

پربیننده ترین




اخبار داغ