یوسف تیموری| یوسف تیموری و همسرش| همسر خارجی یوسف تیموری

یوسف تیموری مجدد ازدواج کرد | همسر جدید یوسف تیموری چه کسی است؟

یوسف تیموری که چندی پیش از همسر اول خود جدا شده بود، اخیراً در کنار فردی جدید مشاهده شده و این امر گمانه‌زنی‌هایی در مورد ازدواج مجدد وی را در پی داشته است.
1403/05/29 15:30
کد خبر: 8172
یوسف تیموری مجدد ازدواج کرد | همسر جدید یوسف تیموری چه کسی است؟

یوسف تیموری کمدینی است که با سریال های خاطره انگیز زیر آسمان شهر و سیب خنده وارد عرصه بازیگری شد. یوسف تیموری علاوه بر بازی در ژانر کمدی در نقش های جدی هم بازی کرده و توانسته جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را هم از جشنواره فیلم فجر دریافت کند. یوسف تیموری با یک زن تایلندی ازدواج کرد که در سال‌های گذشته از او جدا شد و همسر سابقش نیز به دلیل سرطان از دنیا رفت.

یوسف تیموری بازیگر سینما که این روزها بوسه او بر دستان جمشید هاشم پور در بیمارستان سوژه رسانه ها شده است، در استوری های خود تصویر دونفره با یک خانم را منتشر کرده است که به گفته کاربران و برخی رسانه ها همسر دوم یوسف تیموری است اما آقای بازیگر تا کنون واکنشی به این اخبار نشان نداده و خبر ازدواج دومش را تایید یا تکذیب نکرده است.

این روزها که زمزمه ازدواج دوم یوسف تیموری در فضای مجازی شنیده می شود، بازیگر سریال زیر آسمان شهر عکسی از خود و یک خانم را منتشر کرد و گمانه زنی ها درباره ازدواجش را قوت بخشید اما او مستقیما اشاره ای به ازدواجش نکرده و تا کنون عکسی با عنوان همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/45vdx3

پربیننده ترین




اخبار داغ