علی دایی| شماره موبایل علی دایی | همسر علی دایی

مصاحبه همسر سابق علی دایی با دختر مهستی| سحر دختر نازم چقدر تغییر کرده!

یک ویدئو از مصاحبه مهسا همسر سابق علی دایی و مادر دنیز دایی در فضای مجازی وایرال شده است که در آن دختر مهستی مخاطب قرار گرفته است.
1403/06/11 12:00
کد خبر: 10127
مصاحبه همسر سابق علی دایی با دختر مهستی| سحر دختر نازم چقدر تغییر کرده!

علی دایی از اسطوره های بزرگ فوتبال کشورمان است که با تلاش و کوشش شخصی به شهرت و محبوبیت دست یافته است. علی دایی متولد 14 بهمن 1348 است و این فوق ستاره چندی پیش تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت. علی دایی اسطوره فوتبال ایران است که در بین مردم به خصوص جوانان دهه 60 طرفداران بسیاری دارد. محبوبیت علی دایی به حدی است که بعد از خداحافظی از فوتبال همچنان مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سال هاست در خارج از کشور زندگی می کند.

همسر اول علی دایی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز هم با خود به آنجا برد. دختر بزرگ علی دایی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور رشد کرد. او به طور جدی حرفه رقص را دنبال می کند. دختر دوم علی دایی نورا نام دارد که از همسر دوم اوست و در سال 90 به دنیا آمد.

حالا بعد از گذشت سالها، ویدئویی از مصاحبه مهسا همسر اول علی دایی با دختر مهستی خواننده قدیمی ایرانی منتشر شده است که در آن دختر مهستی از وایرال شدن آهنگ سحر دختر نازم با حضور خودش در دوران جوانی بسیار ناراحت است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/489zw2

پربیننده ترین




اخبار داغ