عادل فردوسی پور| همسر عادل فردوسی پور| اینستاگرام همسر عادل فردوسی پور

ذوق عادل فردوسی پور برای فرنوش جعفری | خانم گزارشگر چگونه عادل فردوسی پور را مجذوب خود کرد؟

فرنوش جعفری از تجربه گزارشگری بازی‌های «یورو 2024» برای آپارات اسپرت می‌گوید.
1403/04/17 15:10
کد خبر: 4075
ذوق عادل فردوسی پور برای فرنوش جعفری | خانم گزارشگر چگونه عادل فردوسی پور را مجذوب خود کرد؟

عادل فردوسی پور فعالیتش را به عنوان روزنامه نگار آغاز کرد و پس از مدتی به عنوان گزارشگر فوتبال وارد شبکه سه سینما شد. عادل فردوسی پور که تسلط بالایی نسبت به فوتبال داشت با ساخت برنامه 90، یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیون را ساخت و اجرا کرد. سال 97 عادل فردوسی پور از تلویزیون کنار گذاشته شد و چندین سال از دنیای اجرا و گزارشگری دور ماند تا اینکه از سال گذشته برنامه فوتبال 360 را در شبکه نمایش خانگی ساخت.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرنوش جعفری که حالا به‌عنوان یکی از اولین بانوان گزارشگر فوتبال محسوب می‌شود که فرصت گزارش زنده دیدارهای حساس جام ملت‌های اروپا از آپارات اسپرت را به دست آورده است، او درباره ورود خود به این عرصه گفت: واقعیت این است از آنجا که همیشه فوتبال ورزشی مردانه به حساب می‌آمده و کمتر خانم‌ها به سمت آن رفته‌اند اما برای من به‌عنوان دختری که در یک خانواده فوتبالی بزرگ شده‌ام، این شرایط متفاوت بود. هرچند برادر ندارم اما همه بستگان نزدیک ما فوتبالی هستند و همیشه در متن و بطن رقابت‌های فوتبالی حضور داشته‌اند.

جعفری در پاسخ به اینکه در تمام سال‌های تماشای فوتبال، بیشتر از کدام گزارشگر تأثیر گرفته است، هم تأکید کرد: از نظر توجه به جزئیات، عادل فردوسی‌پور همواره یکی از بهترین‌ها بود و در تمام این سال‌ها هم خیلی‌ها تلاش کردند تا مشابه او در گزارشگری باشند، اما نتوانستند.

او افزود: من واقعا سبک کار او را از همه بیشتر دوست داشته‌ام و خودشان هم می‌دانند چقدر با علاقه گزارش‌های‌شان را دنبال کرده‌ام. به‌نوعی گزارش‌های فردوسی‌پور، خیلی از ما را علاقه‌مند به گزارشگری کرد. در میان نسل جدید هم گزارشگرانی هستند که خیلی آنها را قبول دارم. از فرشاد محمدی‌مرام گرفته که معتقدم با اختلاف از همه پیش‌ است و درک فنی بالایی از فوتبال دارد تا نیما تاجیک و شهاب وهابی که به نظرم روی فوتبال کاملا مسلط هستند.

این گزارشگر جوان درباره واکنش عادل فردوسی‌پور به گزارشگری خود گفت: آقای فردوسی‌پور هم باواسطه و هم بی‌واسطه به تجربه‌های من واکنش نشان داده‌اند. اولین‌بار بعد از همان گزارشی که کنسل شد، خودش به من پیام داد و پیگیر علت این اتفاق شد. بعد از آن هم با یکدیگر صحبت کردیم. بعدتر با واسطه از اطرافیان شنیدم که هرجا بحث درباره کار من پیش می‌آید، از گزارشگری یک خانم ذوق کرده و می‌گوید چقدر خوب که یک خانم جسارت کرده و وارد این عرصه شده است.

این بازخوردها و واکنش‌ها واقعا برایم ارزشمند بوده است. او افزود: یک نوبت حتی عادل فردوسی‌پور دعوت کرد به محل ضبط برنامه «فوتبال 120» رفتم و مفصل با یکدیگر درباره همه اتفاقات صحبت کردیم و این ملاقات فرصتی شد تا بتوانم برای این برنامه، آیتم‌نویسی کنم. ورود به تیم عادل فردوسی‌پور خیلی سخت است و دلیلش هم سخت‌گیری و باریک‌بینی خودش است. به‌همین‌دلیل ورود به این تیم، بهترین موقعیت برای من بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/48a8k3

پربیننده ترین




اخبار داغ