الیکا ناصری| عکس الیکا ناصری و همسرش| قد الیکا ناصری

الیکا ناصری عروس شاداب و زیبای سریال گردن زنی | نقد و بررسی بازی کوتاه الیکا ناصری در سریال گردن زنی

الیکا ناصری سهمی اندک از سریال گردن زنی داشت اما کوتاهی نقش مانع از حجم بالای تحسین‌‌ها نسبت به بازی‌اش نشد.
1403/07/13 09:00
کد خبر: 12951
الیکا ناصری عروس شاداب و زیبای سریال گردن زنی | نقد و بررسی بازی کوتاه الیکا ناصری در سریال گردن زنی

الیکا ناصری از جمله بازیگران نوظهور سینما و شبکه نمایش خانگی است که مسیر موفقیت را به یکباره با ایفای نقش در سریال یاغی پیمود. الیکا ناصری علاوه بر یاغی، در سریال مرداب هم حضور پیدا کرده است. الیکا ناصری دهه هشتادی است و احتملا در آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

 سریال «گردن زنی» همه داشته‌های خود را در قسمت اول خرج کرد! این سریال در آغاز راه، روایت زندگی یک عروس و داماد را محور قرار داد که در میانه جشن شاد، به قتل رسیدند! نقش عروس خانم را الیکا ناصری بازی کرد که از قضا عملکردش از معدود اتفاقات خوب «گردن زنی» بود.

او سهمی اندک از سریال داشت اما کوتاهی نقش مانع از حجم بالای تحسین‌‌ها نسبت به بازی‌اش نشد. بازیگر تصویری باورپذیر از شخصیت باران، عروس شاداب و زیبای قصه ارائه کرد و در سکانس وحشت، از جان مایه گذاشت. نکته ویژه اینکه الیکا ناصری در «گردن زنی» تفاوتی محسوس با آثار پیشین داشت؛ یعنی دیگر دختر نوجوان نبود بلکه شمایل یک جوان را بر تن کرد که سودای آینده داشت.

 

رفتار و گفتارش برای نسل جدید قابل باور بود و همین چیزها است که عملکردش در «گردن زنی» را واجد تمجید کرده. ناصری سال پیش با «مرداب» مورد قضاوت قرار گرفت؛ سریالی که در آن نقشی مفصل داشت و از عهده کار برآمد. با این همه نتوانست موفقیتی همپای «یاغی» را تکرار کند. ناصری در «یاغی» به اوج محبوبیت رسید و همزمان خیلی‌ها یادشان آمد او همان دخترکی است که پیش‌تر در چند فیلم و سریال حضور داشته. 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/48gmn3

پربیننده ترین




اخبار داغ