آزاده صمدی| آزاده صمدی و هومن سیدی| آزاده صمدی و همسر جدیدش

آزاده صمدی با توپ پر بازگشت | کنایه جدی آزاده صمدی به عادل فردوسی پور

آزاده صمدی به برنامه‌های ورزشی و به‌ویژه مجری‌گری عادل فردوسی‌پور انتقاد کرد و از او خواست که به مهمانان زن نیز توجه بیشتری داشته باشد
1403/05/14 13:30
کد خبر: 7175
آزاده صمدی با توپ پر بازگشت | کنایه جدی آزاده صمدی به عادل فردوسی پور

آزاده صمدی کار هنری را از تلویزیون و بازی در سریالهای تلویزیونی آغاز کرد و بعد به سینما راه پیدا کرد. آزاده صمدی حدود هفت سال با هومن سیدی کارگردان سینما زندگی مشترک داشت که سرانجام این ازدواج به طلاق انجامید. آزاده صمدی در سالهای اخیر در نمایش خانگی حضور پررنگی داشته و سریال های جنگل آسفالت و افعی تهران آخرین سریال هایی است که از او پخش شده است. 

آزاده صمدی، بازیگر شناخته‌شده سینمای ایران، در گفت‌وگوی اخیرش با هوشنگ گلمکانی در مجله «فیلم امروز»، اظهاراتی قابل توجه درباره وضعیت سینمای ایران و برنامه‌های تلویزیونی مطرح کرد. او با مقایسه سینمای ایران به باتلاق، به انتقاد از شرایط موجود پرداخت و همچنین به بیان نظراتی درباره کارگردانی و برنامه‌سازی پرداخت.

صمدی در این مصاحبه درباره کارگردانی گفت که اگر تصمیم به ساخت فیلم نگرفته، به دلیل موانع موجود بوده است. او همچنین به برنامه‌های ورزشی و به‌ویژه مجری‌گری عادل فردوسی‌پور انتقاد کرد و از او خواست که به مهمانان زن نیز توجه بیشتری داشته باشد. این اظهارات به نوعی کنایه‌ای به مردانه شدن برنامه‌های ورزشی تلویزیون بود و نشان از انتقاد صمدی از وضعیت موجود در این زمینه دارد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/48x7w2

پربیننده ترین




اخبار داغ