طناز طباطبایی| طناز طباطبایی و همسرش| همسر طناز طباطبایی

چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟ | صحبت های طناز طباطبایی درباره مجرد ماندنش

طناز طباطبایی می گوید: راستش را بخواهید من خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس باعث می‌شود که محتاط باشم.
1403/05/17 16:50
کد خبر: 7527
چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟ | صحبت های طناز طباطبایی درباره مجرد ماندنش

طناز طباطبایی یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن ایرانی است  که در حال حاضر 40 سال دارد. طناز طباطبایی پله های بازیگری را یکی پس از دیگری طی کرد و اکنون در اوج دوران بازیگری خود قرار دارد. طناز طباطبایی برنده جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر هم شده و در سالهای اخیر نقش های جدی تری ایفا کرده است.

طباطبایی، فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر است و با حضور در مجموعه "جوانی" سعید سلطانی وارد تلویزیون شد. پس از این اثر، طباطبایی با ایفای نقش در فیلم "مرهم" علیرضا داودنژاد به شهرت رسید.

طناز طباطبایی در بهمن‌ماه 91، در آخرین مصاحبه‌ای که در رابطه با موضوع ازدواج داشته است، گفته:" شاید خیلی‌ها با من مخالف باشند و البته این مسئله خیلی شخصی است ولی تصورم این است که راستش را بخواهید من خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس باعث می‌شود که محتاط باشم.

 همیشه دوست دارم جوان و تازه باشم و همه چیز تازه باشد. این خیلی خطرناک است چون فکر می‌کنم اگر روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم، دچار افسردگی خیلی حاد ‌شوم که حتی ممکن است بلایی سر خودم بیاورم. آنقدر خودم را دوست دارم که حاضر نمی‌شوم این همه سختی به خودم بدهم که عشق دیگری را تجربه کنم. آن عشق را خودم به خودم دارم."




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/48z8n4

پربیننده ترین




اخبار داغ