شب های برره| سریال شب های برره| سکانس خنده دار شب های برره

چرا فصل دوم شب های برره ساخته نشد؟ | ساخت شب‌های برره ۲ به‌ خاطر یک عکس منتفی شد!

نویسنده محبوب طنز در گفتگویی دلیل ساخته نشدن فصل دوم شب‌ های برره را افشا کرد.
1403/06/23 07:30
کد خبر: 11154
چرا فصل دوم شب های برره ساخته نشد؟ | ساخت شب‌های برره ۲ به‌ خاطر یک عکس منتفی شد!

شب های برره یکی از سریال های طنز قدیمی مهران مدیری است که با گذشت ۱۸ سال همچنان محبوب است و سکانس های آن در فضای مجازی دست به دست می شود. تمامی قسمت های سریال شب های برره همراه با اتفاقات هیجان انگیز است و هر کدام از کاراکترهای سریال جذابیت خاص خود را داشتند. مهران مدیری، سیامک انصاری، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، شقایق دهقان، محمد شیری و... بازیگران سریال شب های برره هستند.

مهراب قاسم‌خانی نویسنده سریال شب های برره در گفتگو با برنامه «اثر پروانه‌ای» با اجرای امین محمدی درباره دلیل ساخته نشدن فصل دوم «شب‌های برره» گفت: «ما یک تایمی برای ساخت «شب‌های برره۲» اقدام کردیم و قصه طراحی شد و تا جایی پیش رفتیم اما تلویزیون گفت نه!

قاسم خانی افزود: هم تیم نویسندگان و هم آقای مدیری پای کار بودند حتی عکس گرفتیم و به تهیه‌کننده گفتم عکس را بگذاریم جلوی کار را می‌گیرند ولی تهیه‌کننده گفت بگذارید و وقتی عکس را گذاشتیم گفتند بروید خانه‌تان!

حتی تکرار «شب‌های برره» هم هیچ وقت پخش نشد در حالی که هیچ چیز سیاسی نداشت و کاملا اجتماعی بود اما از آن برداشت‌هایی می‌کردند؛ مثلا حضور زورو در «شب‌های برره» باعث شد یک هفته بروم حراست که ثابت کنم منظوری از این کار نداشتم! »

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4bop82

پربیننده ترین




اخبار داغ