حقوق بازنشستگان| حقوق بازنشستگان خرداد| افزایش حقوق بازنشستگان

بازنشستگان حساب حقوق خود را چک کنند | واریز یک میلیونی علی‌ الحساب متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان برای مرداد ماه

یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان لشگری واریز شد.
1403/06/28 10:30
کد خبر: 11579
بازنشستگان حساب حقوق خود را چک کنند |  واریز یک میلیونی علی‌ الحساب متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان برای مرداد ماه

حقوق بازنشستگان هر ساله با افزایش مواجه می شود که این افزایش حقوق در سال جاری بین 20 تا 36 درصد بوده است. این در حالی است که بازنشستگان طی سال های اخیر همواره نسبت به میزان افزایش حقوق بازنشستگان گلایه مند بوده اند. همچنین بازنشستگان امیدوارند طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود. با اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، میزان دریافتی بازنشستگان به طرز قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

 شب گذشته، یک ماه علی‌الحساب بابت متناسب سازی مردادماه بازنشستگان لشکری به حساب مستمری‌بگیران این سازمان واریز شد.

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی لشگری اعلام کرده است «در اجرای ماده ۷ تصویب نامه شماره ۶۸۹۶۹/ت۶۲۷۷۰هـ مورخه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ هیئت محترم وزیران، مبلغ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی تیرماه ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ به حساب مشترکینی که تا پایان سال ۱۴۰۲ بازنشسته/وظیفه بگیر/فوت شده‌اند، واریز گردید و در خصوص مستمری‌بگیران، این مبلغ بین تعداد مستمری‌بگیران هر خانواده تقسیم شد».

این مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی مرداد است که به حساب بازنشستگان لشگری واریز شده است. به موجب جزء (۱) بند (ر) ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم توسعه، فقط مشترکینی که تا پایان سال ۱۴۰۲ خدمت آنان پایان یافته است، در شمول متناسب‌سازی قرار می‌گیرند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4d59d2

پربیننده ترین




اخبار داغ