دونالد ترامپ| ترور دونالد ترامپ |ثروت دونالد ترامپ

ترند شدن مدل رقص ترامپ در تیک تاک | رقص ترامپ با تک آهنگ Y.M.C.A

یکی از حواشی رقابت انتخابات ریاست جمهوری 2024 امریکا مربوط به رقص ترامپ می شود که کاربران شبیه ترامپ رقصیده و از خود فیلمبرداری می کنند.
1403/05/23 03:20
کد خبر: 8079
ترند شدن مدل رقص ترامپ در تیک تاک | رقص ترامپ با تک آهنگ Y.M.C.A

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به دنبال باز پس گرفتن قدرت خود در کاخ سفید است. دونالد ترامپ برای پیروز شدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات را مقابل خود می بینید؛ این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا که در دور قبلی انتخابات موفق به شکست ترامپ شده بود از این رقابت فاصله گرفته است. دونالد ترامپ در حال حاضر از شانس بیشتری برای کسب اکثریت آرای الکترال در انتخابات آمریکا برخوردار است. 

به تازگی رقص ترامپ با آهنگ Y.M.C.A در رسانه اجتماعی تیک تاک ترند شده و بسیاری از هواداران او با تقلید از نحوه رقص اش با این اهنگ می رقصند. این آهنگ تک‌ آهنگی از گروه آمریکایی سبک دیسکو "ویلیج پیپل" است که در سال ۱۹۷۸ میلادی به ‌عنوان تنها تک ‌آهنگ از آلبوم سوم شان به عنوان "گشت زدن" منتشر شد. "وای ام سی ای" در آغاز ۱۹۷۹ میلادی در جایگاه دوم جدول تک‌ آهنگ‌ های ایالات متحده و در همان زمان در جایگاه نخست جدول تک ‌آهنگ‌ های محبوب بریتانیا، استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نیوزلند، سوئد و سوئیس قرار گرفت. این ترانه یکی از حدود چهل تک ‌آهنگی است که ۱۰ میلیون نسخه یا تعدادی بیش تر در جهان فروش داشته‌ اند و موفق ‌ترین ترانه ویلیج پیپل است. وای ام سی ای هنوز هم محبوب است و در رویدادهای ورزشی در ایالات متحده و اروپا پخش می‌ شود. بسیاری از کاربران در خیابان یا پارکینگ و در خانه خود با این آهنگ شبیه ترامپ رقصیده و از خود فیلمبرداری می کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4doem3

پربیننده ترین




اخبار داغ