وام فوری| وام فوری یک روزه| وام فوری بازنشستگان

جزئیات وام فوری بازنشستگان تامین اجتماعی| شرایط دریافت وام از 30 تا 100 میلیون

بازنشستگان تامین اجتماعی به اعتبار فیش حقوقی خود از انواع و اقسام وام و تسهیلات مالی برخوردارند که در این گزارش سعی شده به جزئیات برخی از آن‌ها اشاره شود.
1403/03/22 08:00
کد خبر: 782
جزئیات وام فوری بازنشستگان تامین اجتماعی| شرایط دریافت وام از 30 تا 100 میلیون

وام فوری به آن دسته از وام هایی گفته می شود که وام گیرندگان برای دریافت آن انتظار زیادی نکشند. وام فوری در واقع وامی است که بانک ها بدون در نظر گرفتن ملاحظات همیشگی اعطای وام آن را به مشتریان خود ارائه می دهند. وام فوری می تواند مشکلات بسیاری از افراد را رفع کند. بسیاری از افراد به دنبال دریافت وام فوری هستند.

صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی برای سه میلیون و ۸۰۰ هزار بازنشسته وام‌هایی را به مبالغ مختلف در نظر گرفته‌ است تا بخشی از نیاز‌های آن‌ها رفع شود.

سازمان تامین اجتماعی هم که بزرگترین صندوق بیمه‌ای محسوب می‌شود و با بدهی کلانی دست‌وپنجه نرم می‌کند، مبلغ جدیدترین وام خود را به ۳۰ میلیون تومان رسانده است. مبالغی که با توجه به تورم موجود اقتصاد ایران چنگی به دل بازنشستگان نمی‌زنند.

آشنایی با انواع وام بازنشستگان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی بزرگترین صندوق بیمه‌ای کشور است که ۴۶ میلیون نفر یعنی بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده و از این رقم سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مستمری‌بگیر هستند. تسهیلات مالی بازنشستگان تامین اجتماعی از ۳۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی: وام بازنشستگان تامین اجتماعی سال گذشته از هفت میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان تغییر پیدا کرد و بعد با توجه به تورم موجود در آخر به ۲۰ میلیون تومان رسید. حالا هم طبق آخرین اظهارات گفته شده، مبلغ آن به ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی به دو روش انجام می‌شود. روش اول ثبت نام وام ۳۰ میلیونی به صورت غیرحضوری و از طریق کانون‌های بازنشستگی انجام می‌شود و در استان‌ها و شهرستان‌های رایج است. روش دوم به صورت حضوری است که در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند.

وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی: مختص بازنشستگان تامین اجتماعی است. برای دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی باید به شعبه بانک‌های دولتی مثل بانک رفاه کارگران، کشاورزی، ملت، ملی، صادرات، پست بانک، تجارت، صنعت و معدن و قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه کرد و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام گرفت.

برای دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان باید نامه کسر از حقوق بازنشستگی و یک فقره چک یا سفته داشته باشید. اگر این‌ها را ندارید، با ارائه نامه کسر از حقوق و تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانید ۵۰ میلیون تومان وام بگیرید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4j56z2
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ