شام ایرانی | رئالیتی‌ شو شام ایرانی| بازیگران شام ایرانی

مافیا بازی بازیگران در شام ایرانی | زمان پخش فصل جدید شام ایرانی

با صدور مجوز سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب، به‌زودی مخاطبان شاهد پخش این رئالیتی‌شو با حال‌و‌هوای مافیایی خواهند بود.
1403/07/17 08:50
کد خبر: 13358
مافیا بازی بازیگران در شام ایرانی | زمان پخش فصل جدید شام ایرانی

شام ایرانی یکی از رئالیتی شو‌های خانوادگی پرطرفدار در پلتفرم‌های داخلی است که قسمت های مختلفی از آن تاکنون پخش شده است. شام ایرانی ساخته سعید ابوطالب است که بازیگران را در این رئالی شو به چالش می کشد. حالا بعد از گذشت سالها فصل جدید شام ایرانی روانه شبکه خانگی می شود.

فصل جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

بر‌اساس خبرها این رئالیتی‌شو به کارگردانی سعید ابوطالب، با حال و هوای مافیایی تولید شده است. باید دید ابوطالب به عنوان کارگردان باسابقه در تولید رئالیتی‌شو و نیز مسابقات مافیایی، این بار چه محصولی آماده کرده. به نظر می‌رسد او با یک تیر دو نشان زده باشد.

تاکنون حضور پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی‌زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی، حدیث میرامینی در فصول جدید قطعی شده است.

در سری جدید شام ایرانی به روایت سعید ابوطالب، شرکت‌کنندگان  در کنار رقابت آشپزی گهگاهی همراه مهمان‌ها و میزبان دست به کارت شده و مافیا بازی می کنند.

«شب‌های مافیا‌؛ زودیاک» آخرین مسابقه مافیایی بود که در فیلیمو منتشر شد و توانست رضایت طیف زیادی از مخاطبان را به‌همراه داشته باشد. برای «شام ایرانی» چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4jaxz4

پربیننده ترین




اخبار داغ