روز خوش یمن| روز خرید کردن| زمان مناسب خرید

در این روزها خرید کنید | روزهای خوش یمن سال کدامند؟

قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که در همه جا پا برجاست و نمیتوان آن را انکار کرد. جهان هستی بر پایه قانون ثابت بنا شده است که یکی از آنها همین قانون جذب است.
1403/06/03 16:20
کد خبر: 9334
در این روزها خرید کنید | روزهای خوش یمن سال کدامند؟

با علم به انرژی برخی اعداد و توجه به خوش یمن یا بدیمن بودن آنها و تعمیم دادن آن به روزهای ماه، میتوان اینطور نتیجه گیری کرد که انجام دادن کارها در روز های خوش یمن با توجه به انرژی خوبی که دارند باعث برکات و فراوانی در آن کار می شوند. این گفته از لحاظ قانون جذب ثروت نیز صحیح و مورد تاکید است.

طبق قانون اول جذب که ارتعاش است، ذهن انسان ها و دیگر موجودات همواره درحال ارسال فرنکانس هایی هستند که در به صورت علمی نیز ثابت شدند. بهتر است ذهنتان را همانند یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش درنظر بگیرید. تمامی تفکرات شما انرژی مثبت و منفی و ارتعاش به جهان هستی ارسال میکنند. گاه این انرژی ها منفی و گاه مثبت هستند.

زمانی که شما درحال فرستادن انرژی مثبت هستید، درواقع درحال درخواست آرزوها و اهدافتان از جهان هستی هستید و پاسخی که دریافت میکنید همان نیازهایتان است. اما زمانی که شما درحال فرستادن انرژی منفی هستید، درواقع انگار به جهان هستی میگویید که آن خواسته ها را نمیخواهید و درنهایت از خواسته ها و اهدافتان دور میشوید.
با توجه به اینکه اعداد 2، 5، 7، 8  ، 12 ، 14 ، 19، 23 ، 33 نیز اعداد خوش یمنی هستند انجام کارهای مهم و حتی خرید کردن در این روزها نیز انرژی خوبی به همراه دارد.

با نگاهی به روایات ائمه معصومین (ع) هم میتوان به این نکته پی برد که در این اسلام نیز برخی از روزهای ماه را برای انجام دادن کارها در آن روز  تاکید و در برخی روزهای نحس نهی شده است.

امام صادق علیه السلام روزهای از ماه قمری را به عنوان روزهای خوش یمن برشمردند. در این روزها آغاز هر کاری می‌تواند با برکت همراه باشد و مبارک گردد. حتی در ماه صفر که از ماه های حرام است، خرید و فروش اشکالی نداشته و در برکت بین آن و دیگر ماه های قمری تفاوتی نیست. حتی به طلا خریدن در ماه صفر سفارش نیز شده است.

از امام صادق(ع) نقل شده است که در روزهای یکم، دوم، ششم، هفتم، نهم، چهاردهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم،‌ بیست و دوم، بیست و سوم، بیست و هفتم، بیست و هشتم و بیست و نهم هر ماه قمری، آغاز هر کاری از جمله خریدن کردن مبارک است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4jgxo4
منبع خبر: اقتصادآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ