مرگ کودک| مرگ آرین کوهدشتی| مرگ پسر 4 ساله

معمای مرگ آرین کوچولو در خانه همسایه | آخرین جزئیات از گم‌شدن آرین عبداللهی در کوهدشت لرستان

12 ساعت بیشتر از ناپدید شدن پسر 4 ساله روستایی در کوهدشت لرستان نگذشته بود که جسد این کودک در خانه همسایه پیدا شد.
1403/06/20 07:10
کد خبر: 10934
معمای مرگ آرین کوچولو در خانه همسایه | آخرین جزئیات از گم‌شدن آرین عبداللهی در کوهدشت لرستان

«آرین عبداللهی» پسر چهارساله یک خانواده در روستای شورابه بود که ۱۸ شهریور از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. صبح یکشنبه 18 شهریور خانواده پسری 4 ساله در تماس با پلیس از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند. بلافاصله امدادگران هلال احمر، مردم محلی و نیروهای پلیس جست و جوهای خود را برای یافتن کودک آغاز کردند.

عملیات جست‌وجو برای یافتن آرین در شامگاه ۱۸ شهریور به‌دلیل تاریکی هوا متوقف شد و قرار بود که سگ‌های زنده‌یاب صبح امروز، دوشنبه، برای یافتن ردّ احتمالی از آرین اعزام شود.

نیرو‌های پلیس کوهدشت پس از اعلام گم‌شدن آرین به روستای شورابه اعزام شدند و تحقیقات برای یافتن اثری از این کودک گم‌شده تا شب گذشته ادامه داشت.

مردم روستای شورابه برای یافتن آرین همچنان امیدوار بودند که دادستان شب گذشته یافتن پیکر این پسر چهارساله را اعلام کرد.

محمد قدمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اظهار داشت: کودک چهارساله‌ای به نام «آرین عبداللهی» از صبح یکشنبه از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بود. نیروهای هلال‌احمر و مردم بومی روستای «شورابه کوهنانی» شهرستان کوهدشت جست و جو را آغاز کرده و با کمک سگ‌های زنده‌یاب به دنبال کودک بودند. تا اینکه پس از ساعت‌ها عملیات جست‌و‌جو توسط عوامل امدادی هلال‌احمر در روستای «شورابه کوهنانی» شهرستان کوهدشت، متأسفانه پیکر بی‌جان این کودک چهارساله در منزل همسایه وی پیدا و تحویل مراجع قضایی داده شد.

افشین خسروی دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت نیز با اشاره به آخرین جزئیات از گم‌شدن آرین عبداللهی، گفت: این کودک از صبح یکشنبه در روستای شورابه گم شده بود. جست‌وجوها برای یافتن پسر چهارساله در روستای شورابه تا شب ادامه داشت و ابعاد جدیدی از این پرونده مشخص شد. با پیدا شدن پیکر بی‌جان کودک در خانه همسایه که آثار و علایم کبودی در سرش وجود دارد جسد برای یافتن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. پرونده قضایی برای حل این معمای مرگبار در دستگاه قضایی تشکیل شده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4jkaz2

پربیننده ترین




اخبار داغ