هواشناسی| هواشناسی امروز| هواشناسی فردا

هواشناسی| ورود سامانه بارشی قوی به کشور از امروز 15 مهر| رگبار و وزش باد شدید در ۸ استان کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در ۸ استان کشور خبر داد و گفت: موج جدید بارش‌ها از امروز وارد کشور می‌شود.
1403/07/15 06:50
کد خبر: 13134
هواشناسی| ورود سامانه بارشی قوی به کشور از امروز 15 مهر|  رگبار و وزش باد شدید در ۸ استان کشور

سازمان هواشناسی از شدت گرفتن بارش ها در هفته جاری خبر داده است. همچنین طبق اعلام سازمان هواشناسی  از اواخر وقت امروز یکشنبه با فعال شدن سامانه بارشی جدید، بارش در برخی از استانها آغاز خواهد شد. جدیدترین وضعیت هواشناسی را در ادامه می خوانید. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در ۸ استان کشور خبر داد و گفت: موج جدید بارش‌ها از امروز وارد کشور می‌شود.

صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تشریح وضعیت جوی کشور، گفت: امروز (یکشنبه، ۱۵ مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی مناطق استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال و شرق کرمان، شمال و جنوب شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید و در نقاط مستعد پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا (دوشنبه، ۱۶ مهر) در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان، روز سه‌شنبه (۱۷ مهر) در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و روز چهارشنبه (۱۸ مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: آسمان تهران امروز، قسمتی ابری و وزش باد در صبح، بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر با حداقل و حداکثر دمای ۱۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد و فردا، کمی ابری و وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۱۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4jo9p3

پربیننده ترین




اخبار داغ