نوید محمدزاده | مذهب نوید محمدزاده | نوید محمدزاده و فرشته حسینی

برخورد قضایی با نوید محمدزاده تکذیب شد | ماجرای استوری جنجالی نوید محمدزاده چه بود؟

در پی انتشار خبری مبنی بر احضار «نوید محمدزاده» به نهادهای قضایی بابت فعالیت در فضای مجازی و بازنشر و سپس حذف آن از کانال خبری صبا، اعلام می‌شود که این خبر از اساس کذب است و صحت ندارد.
1403/07/15 13:10
کد خبر: 13182
برخورد قضایی با نوید محمدزاده تکذیب شد | ماجرای استوری جنجالی نوید محمدزاده چه بود؟

نوید محمدزاده از ستارگان سینمای ایران است که با فیلم عصبانی نیستم به شهرت رسید. نوید محمدزاده در فیلم های مختلفی نظیر لانتوری، متری شیش و نیم، خشم و هیاهو و ابد و یک روز درخشیده است. نوید محمدزاده برنده جوایز معتبری از جمله جایزه های جشنواره فیلم ونیز و سیمرغ جشنواره فیلم فجر شده است. نوید محمدزاده چند سال قبل با فرشته حسینی بازیگر افغانستانی الاصل سینمای ایران ازدواج کرد. این زوج هنری در سریال قورباغه و جنگل آسفالت هم بازی بودند.

خبرگزاری صبا نوشت: در پی انتشار خبری مبنی بر احضار «نوید محمدزاده» به نهادهای قضایی بابت فعالیت در فضای مجازی و بازنشر و سپس حذف آن از کانال خبری صبا، اعلام می‌شود که این خبر از اساس کذب است و صحت ندارد.

روز گذشته خبری مبنی بر «تعقیب قضایی نوید محمدزاده به دلیل اقداماتش بعد از پاسخ موشکی ایران و ایجاد رعب در راستای خدشه به امنیت روانی جامعه» در خروجی یکی از خبرگزاری‌های مهم کشور قرار گرفت و در صفحات دیگر بازنشر شد اما پس از تذکرات صورت گرفته از خروجی‌های رسانه‌ای حذف شد.

بر این اساس، اعلام می‌شود هیچ برخورد خاصی با «نوید محمدزاده» صورت نگرفته و خبر مذکور هم از اساس کذب بوده چرا که او نه استوری خاصی در فضای مجازی گذاشته و نه احضار شده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4joqp3
منبع خبر: آخرین خبر

پربیننده ترین




اخبار داغ