عادل فردوسی پور| همسر عادل فردوسی پور| اینستاگرام همسر عادل فردوسی پور

دکوراسیون شیک برنامه 360 عادل فردوسی‌ پور| عادل با این دیزاین صداوسیما را ضربه فنی کرد

بازی دربی 104 در برنامه 360 عادل فردوسی پور گزارش شد که بیش از همه دکوراسیون این برنامه مورد توجه قرار گرفت.
1403/07/07 09:10
کد خبر: 12382
دکوراسیون شیک برنامه 360 عادل فردوسی‌ پور| عادل با این دیزاین صداوسیما را ضربه فنی کرد

عادل فردوسی پور فعالیتش را به عنوان روزنامه نگار آغاز کرد و پس از مدتی به عنوان گزارشگر فوتبال وارد شبکه سه سینما شد. عادل فردوسی پور که تسلط بالایی نسبت به فوتبال داشت با ساخت برنامه 90، یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیون را ساخت و اجرا کرد. سال 97 عادل فردوسی پور از تلویزیون کنار گذاشته شد و چندین سال از دنیای اجرا و گزارشگری دور ماند تا اینکه از سال گذشته برنامه فوتبال 360 را در شبکه نمایش خانگی ساخت.

استقلال در دربی 104 به مصاف پرسپولیس رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا شرایط برای آبی‌ها بحرانی‌تر از قبل شود. این مسابقه در برنامه 360 توسط عادل فردوسی‌پور گزارش شد.

وب سایت چیدانه به بررسی دکوراسیون برنامه 360 پرداخت. دکوراسیون این برنامه فوتبالی شامل عناصری مدرن است که به بیننده حس حضور در یک استودیو پیشرفته و پویا را القا می‌کند. نکات برجسته این دکوراسیون عبارت‌اند از:

فضای باز و نورپردازی حرفه‌ای: استفاده از نورهای نئون قرمز و آبی به عنوان نمادهای استقلال و پرسپولیس، حالتی پویا و پرانرژی به صحنه بخشیده که مناسب یک برنامه فوتبالی پرهیجان است. نورپردازی هوشمندانه باعث جلب توجه به مهمانان و مجری می‌شود.

نمای شهر در پس‌زمینه: نمایی از شهر به وضوح دیده می‌شود که به صورت دیجیتالی به پس‌زمینه استودیو اضافه شده است. این نمای شبانه از شهر با چراغ‌های روشن، به صحنه عمق داده و احساسی از یک استودیو در ارتفاع بالا را منتقل می‌کند.

مبلمان مدرن و ساده: صندلی‌ها و کاناپه‌هایی با طراحی مینیمال و رنگ‌های روشن مانند سفید و خاکستری، با دکوراسیون صنعتی و پیشرفته استودیو هماهنگی دارد. این نوع مبلمان راحت و غیررسمی است، که به مهمانان و مجری برنامه فضای آرامش‌بخشی می‌دهد.

این طراحی کلی حس مدرنیته و حرفه‌ای بودن را به خوبی منتقل می‌کند و با فضای ورزشی و پویا برنامه هماهنگی دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4jq7o2

پربیننده ترین




اخبار داغ