مهران مدیری| مهران مدیری و همسرش| همسر مهران مدیری

شکست سنگین مهران مدیری در سینما | بی رمقی ساعت 6 صبح در گیشه سینما

مهران مدیری از اوایل مردادماه با دومین فیلمش «ساعت 6 صبح» روی پرده سینما دیده شد اما نظر مخاطبان را نتوانست جلب کند.
1403/05/16 05:10
کد خبر: 7310
شکست سنگین مهران مدیری در سینما | بی رمقی ساعت 6 صبح در گیشه سینما

مهران مدیری خالق بسیاری از کمدی های پرطرفدار ایرانی ازجمله شب های بررره، قهوه تلخ، مرد هزار چهره و ... است. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی در زمینه بازیگری نیز در آثار خود و سایر کارگردانها حضور پیدا کرده است. مهران مدیری در حال حاضر اجرای برنامه اسکار را به اتمام رسانده و مشغول ساخت سریال جدیدی برای شبکه نمایش خانگی است.

علاوه بر رضا عطاران که با ساخته‌های کمدی ماندگار خود در تلویزیون، جزو کارگردان‌های محبوب مخاطبان است، مهران مدیری نیز دهه‌های 70، 80 و اوایل 90، با مجموعه‌های کمدی پربیننده‌اش خاطرات خوبی در ذهن مخاطبان بر جای گذاشت.

فصل اول «هیولا» در نمایش خانگی نیز مجموعه موفقی بود. مدیری پس از سال‌ها تجربه کارگردانی در تلویزیون، سال 95 اولین فیلمش «ساعت 5 عصر» را کارگردانی کرد. اولین ساخته مدیری در سینما، پایین‌تر از انتظارات ظاهر شد و دستاوردی برای مدیری نداشت. «ساعت 5 عصر» که سال 96 اکران شد، 9 میلیارد تومان فروش داشت و حدود یک میلیون مخاطب را نیز به سینما کشاند. مهران مدیری پس از هفت سال بار دیگر سراغ کارگردانی در سینما آمد و دومین ساخته‌اش «ساعت 6 صبح» را جلوی دوربین برد.

ماجرای فیلم از این قرار است که زنی به نام «سارا» قصد دارد برای ادامه تحصیل به تورنتو برود، اما پیش از سفر به یک مهمانی دعوت می‌شود و وقوع اتفاقاتی، باعث می‌شود شرایط طبق انتظارات پیش نرود. «ساعت 6 صبح» نتوانسته واکنش‌های مثبت را برانگیزد، ریتم کند قصه و فیلمنامه آن مورد انتقاد قرار گرفته است. دومین ساخته مدیری که از سوم مرداد اکران شده، فعلا 65 هزار مخاطب و حدود چهار میلیارد تومان فروش داشته است. با توجه به کیفیت فیلم، بعید است «ساعت 6 صبح» بتواند به رتبه‌های بالای جدول فروش برسد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4jrgz3

پربیننده ترین




اخبار داغ