سریال غربت | بازیگران سریال غربت | دانلود سریال غربت

سریال غربت کی پخش میشود؟ | سریال غربت چند قسمت است؟

سریال غربت جدیدترین سریال نمایش خانگی است که پخش آن از این روز و تاریخ آغاز می شود.
1403/05/13 10:10
کد خبر: 7061
سریال غربت کی پخش میشود؟ | سریال غربت چند قسمت است؟

سریال غربت جدیدترین ساخته امیر پورکیان است که پیش از این سریال پر مخاطب ممنوعه را ساخته است. سریال غربت با محوریت زنان ساخته و پرداخته شده است و قرار است از روز دوشنبه 15 مرداد ماه  به صورت هفتگی از پلتفرم نماوا پخش شود. سریال غربت در ژانر درام و جنایت با محوریت زنان شاخته شده است.

بازیگران سریال غربت را آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه، سوسن پرور، فرید قبادی، لادن ژاوه وند، لطف الله سیفی، حامد رسولی و ستایش رجایی نیا تشکیل می دهند. همچنین امیر پورکیان نویسندگی و کارگردانی و صادق یاری تهیه‌کنندگی را برعهده داشتند و مجری طرح مهدی یاری است.

سریال غربت از دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 8 صبح از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد. تعداد قسمت های سریال غربت هنوز مشخص نیست اما احتمالا هر فصل آن بین 16 تا 20 قسمت خواهد بود و مجموعا در چهار فصل از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. همچنین گفته می‌شود مدت زمان هر قسمت این سریال ایرانی حدود 60 دقیقه است.

در خلاصه این سریال آمده است: گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر برای دور زدن صاحب کارشان و مهاجرت نیاز به سرمایه هنگفتی دارند و به همین دلیل دست به سرقتی بزرگ می زنند و...

غربت یک درام اجتماعی با فضایی ملتهب در مورد تعدادی از زنان یک کارتل مواد مخدراست که تصمیم به فرار و مهاجرت می‌گیرند و برای رسیدن به این هدف باید از سد جبر صاحب کارشان عبور نمایند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4m7x54

پربیننده ترین




اخبار داغ