امراه | اهنگ امراه| ثروت امراه

تاریخ کنسرت خواننده معروف ترکیه، امراه در تهران| تور کنسرت های جهانی إمراه به ایران رسید

تور کنسرت های جهانی إمراه به ایران رسید.
1403/07/16 05:50
کد خبر: 13237
تاریخ کنسرت خواننده معروف ترکیه، امراه در تهران| تور کنسرت های جهانی إمراه به ایران رسید

امراه خواننده مشهور و معرف ترکیه است که در حال حاضر 53 سال دارد. امراه اردوغان ایپک خواننده، بازیگر و ترانه‌سرای اهل ترکیه است که با نام هنری امراه شناخته می شود. امراه زمانی‌ که فقط ۱۳ سال سن داشت اولین آلبوم حرفه‌ای خود را منتشر کرد و در همان سال‌ها به خاطر موفقیت و محبوبیتش در بین مردم لقب امراه کوچک را گرفت. امراه به خاطر اینکه کار خوانندگی را از کوچکی شروع کرده‌است تاکنون آلبوم‌های فراوانی وارد بازار کرده‌است و جزء باسابقه‌ترین خواننده‌های ترکیه به حساب می‌آید.

اِمراه ستاره بین المللی موسیقی ترکیه که ما ایرانی ها خاطرات نوستالژیک بسیاری با او داریم، قرار است بزودی در راستای تور کنسرت های جهانی اش به ایران بیاید.

به همین دلیل به شهر استانبول رفتیم تا با او در گفتگویی اختصاصی که برای اولین بار با یک تلویزیون ایرانی انجام می داد، از او درباره ایران و علاقه ای که بین مردم ایران و او و آهنگ هایش وجود دارد صحبت کنیم.

اِمراه سوپراستار موزیک ترکیه در گفتگو با یک تلویزیون ایرانی، از خاطرات نوستالژی ایرانی ها با نوارهای ویدیویی غیرمجاز خواننده های ترکیه ای تا حضور قریب الوقوعش برای روی استیج رفتن در ایران صحبت کرده است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4mrky3

پربیننده ترین




اخبار داغ