طرز تهیه ساندویچ| طرز تهیه ساندویچ خانگی| طرز تهیه ساندویچ ساده

طرز تهیه ساندویچ تست بادمجان | این ساندویچ خوشمزه رو میتونی به عنوان پیش غذا هم استفاده کنی

ساندویچ تست بادمجان از نان تست به همراه بادمجان و کدوی گریل شده تهیه می شود. در این ساندویچ از سس فلفل دلمه ای استفاده شده است که طرز تهیه آن در این دستور بیان شده است.
1403/07/07 17:15
کد خبر: 12413
طرز تهیه ساندویچ تست بادمجان | این ساندویچ خوشمزه رو میتونی به عنوان پیش غذا هم استفاده کنی

طرز تهیه ساندویچ به عنوان یکی از غذاهای بسیار پرطرفدار، بسته به نوع ساندویچ می تواند راحت، سخت یا بسیار سخت باشد اما عموم ساندویچ ها را می توان با رسپی و دستور پخت موجود تهیه کرد. طرز تهیه ساندویچ سرد به نسبت ساندویچ گرم راحت تر است و ساندویچ هایی مانند فلافل یا همبرگر را راحت تر می توان درست کرد. طرز تهیه ساندویچ برای افراد باذوقی که سعی می کنند غذاهای رستورانی را در خانه درست کنند بسیار مهم است.

ساندویچ تست بادمجان از نان تست به همراه بادمجان و کدوی گریل شده تهیه می شود. در این ساندویچ از سس فلفل دلمه ای استفاده شده است که طرز تهیه آن در این دستور بیان شده است. مواد را به صورت لایه لایه قرار داده و درآخر درون فر یا تابه گریل، گریل می کنیم و سرو می نماییم.

می توان از این ساندویچ به عنوان فینگر فود یا پیش غذا در مهمانی ها استفاده نمود. از آن جا که در این غذا از گوشت استفاده نشده است می توان بدون سرخ کردن و تنها از گریل کردن سبزیجات استفاده کرد و آن را به عنوان یک غذای رژیمی سرو نمود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4mwy52

پربیننده ترین




اخبار داغ