رامبد جوان| رامبد جوان و همسرش| رامبد جوان و نگار جواهریان

روزی که رامبد جوان جلوی چشم 80 میلیون ایرانی از صفر کشکولی عذرخواهی کرد | ماجرای توهین رامبد جوان به کشکولی چیست؟

صفر کشکولی این روزها در بستر بیماری است. علاقه‌مندان به فیلم و سریال او را به خاطر بازی در آثاری مانند بزنگاه یا نیسان آبی می‌شناسند.
1403/05/16 16:33
کد خبر: 7416
روزی که رامبد جوان جلوی چشم 80 میلیون ایرانی از صفر کشکولی عذرخواهی کرد | ماجرای توهین رامبد جوان به کشکولی چیست؟

رامبد جوان از بازیگران، کارگردانان و مجری های باسابقه سینما و تلویزیون است. رامبد جوان در دهه هفتاد با بازی در سریال خانه سبز به عنوان بازیگر به شهرت رسید. رامبد جوان در سال 87 با سحر دولتشاهی بازیگر ازدواج کرد و پس از چند سال این زوج از همدیگر جدا شدند. رامبد جوان در سومین زندگی مشترک خود با نگار جواهریان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نوردخت است.

صفر کشکولی این روزها در بستر بیماری است. علاقه‌مندان به فیلم و سریال او را به خاطر بازی در آثاری مانند بزنگاه یا نیسان آبی می‌شناسند. کشکولی پیش از ورود به عرصه هنر یک ورزشکار حرفه‌ای بود.

همزمان با بستری شدن این بازیگر، ویدئویی از حضور او در خندوانه وایرال شده است. او در قسمتی از خندوانه مهمان رامبد جوان بود و این مهمانی به بهانه یک فایل صوتی جنجالی از رامبد جوان برپا شد.

چندی قبل از دعوت صفر کشکولی به خندوانه، رامبد جوان در یک فایل صوتی برای جانبداری از بازی همکارش بهناز جعفری، با لحنی نامناسب صفر کشکولی را مورد تمسخر قرار داد و پس از مدتی کشکولی را به خندوانه دعوت و از او عذرخواهی کرد.

بخش‌هایی از حضور صفر کشکولی در خندوانه را مشاهده کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4pa7r4

پربیننده ترین




اخبار داغ