ارز اربعین | قیمت ارز اربعین | ثبت نام ارز اربعین

دریافت ارز اربعین از طریق بله، آیگپ و روبیکا | صدور اینترنتی گذرنامه ظرف 72 ساعت

دریافت ارز اربعین از طریق پیام رسان‌های داخلی امکانپذیر شد.
1403/05/11 11:00
کد خبر: 6840
دریافت ارز اربعین از طریق بله، آیگپ و روبیکا | صدور اینترنتی گذرنامه ظرف 72 ساعت

فروش ارز اربعین از یکشنبه 7 مرداد به صورت غیرحضوری آغاز شد. زائرین می توانند ارز اربعین به مبلغ حداکثر 200 هزار دینار خریداری کنند، این در حالی است که در بازار آزاد هر 1000 دینار عراق به قیمت حدودی ۴۰ هزار تومان رسیده است. 7 بانک برای فروش ارز اربعین به زائران معرفی شده است.

وزیر ارتباطات اعلام کرد که در سال ۱۴۰۳ امکان گرفتن ارز اربعین از طریق بله، آیگپ و روبیکا فراهم شده است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور در شبکه اجتماعی ویراستی، آورده است: امسال از طریق بله، آیگپ و روبیکا امکان گرفتن ارز اربعین فراهم شده است و ان‌شاءا... روز به روز بر کیفیت و تنوع خدمات پیام رسان‌های داخلی افزوده خواهد شد. و

ی همچنین با اشاره به دستاوردهای این دوره   وزارت ارتباطات اظهار کرد: بسترسازی برای ورود سکوهای بزرگ اقتصاد_دیجیتال به بازار سرمایه، حمایت حقوقی و پیگیری حل مشکلات قضایی آنان، اخذ مصوبه قانونی برای به رسمیت شناخته شدن دارایی‌های دیجیتال و معافیت مالیاتی کسب‌وکارهای فعال در آن ها، منجر به رونق آن ها و شکل‌گیری بیش از نیم میلیون کسب و کار جدید بر بستر این سکوها شد.

وزیر ارتباطات تدوین و تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» را از دیگر اقدامات تاسیسی و مهم دولت سیزدهم اعلام کرد که ابتدا قریب به یک سال در کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال بررسی و تصویب و سپس در چندین جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی دولت بررسی و نهایی شده و هفته قبل در دولت تصویب و برای سیر مراحل قانونی به مجلس ارسال شد.

همچنین  جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا روز گذشته درباره گذرنامه گفت: برای مراسم اربعین سال ۱۴۰۳ تلاش شده تا خدمات گذرنامه‌ای را گسترش داده و علاوه بر تمدید گذرنامه‌های قبلی زائران، گذرنامه‌های زیارتی نیز برای حضور در این مراسم صادر می‌شود.

سردار محمد شرفی  ادامه داد: برای درخواست صدور گذرنامه‌های زیارتی، نیازی به حضور فیزیکی شهروندان در مکان‌هایی مانند پلیس گذرنامه یا پلیس+۱۰ نیست و متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند و حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آن را تحویل بگیرند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4pe7r2

پربیننده ترین




اخبار داغ