قیمت دام | قیمت دام زنده | قیمت دام زنده امروز

کاهش قیمت دام زنده امروز | مرغ گران شد | قیمت جدید دام‌ زنده امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403

قیمت جدید دام‌ زنده و مرغ، گوشت قرمز امروز چهارشنبه 24 مرداد اعلام شد.
1403/05/24 08:00
کد خبر: 8088
کاهش قیمت دام زنده امروز | مرغ گران شد | قیمت جدید دام‌ زنده امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403

قیمت دام زنده همواره تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضا با تغییرات قیمتی مواجه است. قیمت دام زنده برای قصابی ها، صاحبان کترینگ خانگی و کسانی که قصد قربانی کردن دام دارند بسیار مهم است. قیمت دام زنده تعیین قیمت گوشت قرمز در انواع مختلف است. قیمت دام زنده امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403 اعلام شد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به جمعیت دام سبک و سنگین آماده کشتار، کمبودی در عرضه دام ایام اربعین نداریم.

منصور پوریان گفت: طبق روال همه ساله در فصل تابستان شرایط عرضه دام مناسب است، از این رو به رغم افزایش مصرف در ایام محرم و صفر مشکلی در بحث عرضه گوسفند و گوساله نداریم.

به گفته او، در حال حاضر وضعیت عرضه گوسفند و گوساله به نسبت تقاضا بالاست که براین اساس جمعیت آماده کشتار بسیار مناسب است.

پوریان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ادامه داد: بنابر آمار میزان عرضه دام به نسبت دهه اول محرم ۳۰ درصد نسبت به تقاضا بالاتر است که بدین ترتیب حمایت از جمعیت دام سبک و گوساله آماده کشتار باید صورت گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه کمبودی در عرضه دام ایام اربعین نداریم، افزود: بنابر آمار ۴ میلیون راس دام سبک و ۲۰۰ هزار راس دام سنگین آماده کشتار است.

او از کاهش قیمت دام زنده خبرداد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت دام آماده کشتار و عرضه در بازار، قیمت هرکیلو دام سبک به ۲۷۰ تا ۲۹۰ هزارتومان و گوساله ۱۷۵ تا ۱۸۰ هزارتومان رسیده است.

پوریان گفت: بنابر آمار یک تا ۱‌.۵ میلیون راس دام سبک و ۵۰ هزار راس گوساله مازاد روی دست دامدار است.

قیمت جدید مرغ، گوشت قرمز و دام زنده امروز

بازار گوشت و دام تهران امروز شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۶۶۲ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد رشد قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۷,۶۹۶ تومان معامله شد.

داده‌های اعلام شده نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۵۹ دستگاه کانتینر حامل محصولات پروتئینی منجمد وارداتی به بندر شهید رجایی رسیده و از این تعداد، ۳۳۲ دستگاه کانتینر از بندر فوق خارج شده است.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ریزش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۲۹۱ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش کاهش قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۶ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۱۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار افت را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۷۰ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4pk5r2

پربیننده ترین




اخبار داغ