سریال روز خون | سریال روز خون چند قسمت است| سریال روز خون شیراز

آغاز ساخت سریال روز خون شیراز | سریال روز خون کی پخش میشود؟

ساخت سریال روز خون با موضوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ ، در شیراز آغاز شد.
1403/06/06 09:30
کد خبر: 9616
آغاز ساخت سریال روز خون شیراز | سریال روز خون کی پخش میشود؟

سریال روز خون جدیدترین سریال تلویزیونی است که قرار است شرح زندگی شهدا و مجروحان حادثه تروریستی تا روز حادثه را روایت کند. سریال روز خون به کارگردانی رضا همتی و تهیه‌کنندگی مرتضی رضایی با موضوع حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در 7 قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود. در سریال روز خون بازیگرانی از جمله محمد فیلی، مهدی صباحی، حدیثه تهرانی، آزیتا ترکاشوند، حمید ابراهیمی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

ساخت این سریال ۲۳ مردادماه در شیراز آغاز شد و تصویربرداری آن همچنان در شیراز انجام می‌شود.

سریال روز خون قرار است همزمان با برگزاری کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس از شبکه فارس و شبکه‌های سراسری روی آنتن تلویزیون برود.

در حمله تروریستی داعش به حرم مطهر شاهچراغ در چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۳ زائر به شهادت رسیدند.

کارگردان سریال روز خون گفت: کار پژوهشی روی فیلمنامه در مدت یک سال انجام شد و این سریال پس از تصویب در سیمای استان‌های صدا و سیما، اکنون در مرحله تصویر برداریست.
همتی با بیان اینکه این سریال در ۷۸ موقعیت مکانی تصویربرداری می‌شود، افزود: سریال روز خون، ۱۱۰ شخصیت دارد و از ۱۲ بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در آن بهره گرفته شده و در هفت قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در حال ساخت است.
وی در خصوص زمان پخش این سریال گفت: تصویربرداری سریال روز خون ۷۰ روز زمان طول می کشد و قرار است همزمان با سالگرد حادثه تروریستی در آبان و همزمان با دومین کنگره ۱۵ هزار شهید فارس از شبکه ملی پخش شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4pooo3

پربیننده ترین




اخبار داغ