المپیک| المپیک پاریس | المپیک پاریس 2024

تماس تصویری زهرا پزشکیان، دختر رئیس‌ جمهور با ناهید کیانی | اینترنت اجازه برقراری کامل ارتباط را نداد!

زهرا پزشکیان، دختر رئیس‌ جمهور بعد از کسب مدال با ناهید کیانی در یک تماس تصویری سعی داشت که این موفقیت را به تبریک بگوید که ...
1403/05/19 06:00
کد خبر: 7719
تماس تصویری زهرا پزشکیان، دختر رئیس‌ جمهور با ناهید کیانی | اینترنت اجازه برقراری کامل ارتباط را نداد!

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی پاریس فرانسه برگزار می شود.  افتتاحیه المپیک پنجم مردادماه در رودخانه سن آغاز شد و تا 21 مرداد ادامه خواهد داشت. کاروان ایران با حضور 40 ورزشکار در المپیک شرکت کرده است.

ناهید کیانی در دیدار فینال وزن منهای ۵٧ کیلوگرم تکواندوی زنان المپیک پاریس با شکست برابر یوجین کیم از کره جنوبی با کسب مدال نقره تاریخ‌ساز شده و به اولین زنی تبدیل شد که در تاریخ ورزش ایران مدال نقره المپیک را کسب می کند.

پس از کسب این مدال مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران به دختر تاریخ ساز نقره ای ایران در توییتر تبریک گفت. پزشکیان نوشت: دختر عزیزم ناهید کیانی، تلاشت در المپیک قابل ستایش است، تو برای ورزش زنان ایران تاریخ جدیدی نوشتی. کسب نقره ارزشمند المپیک را به تو و همه مردم ایران تبریک می‌گویم.

در ادامه نیز زهرا پزشکیان، دختر رئیس‌ جمهور نیز با ناهید کیانی در یک تماس تصویری سعی داشت که این موفقیت را به تبریک بگوید که اینترنت اجازه برقراری کامل ارتباط را نداد!

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4v9v63

پربیننده ترین




اخبار داغ