علیرضا طلیسچی| علیرضا طلیسچی بیوگرافی| علیرضا طلیسچی پاقدم

کنسرت علیرضا طلیسچی لغو شد| زمان برگزاری کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند

اجرای موسیقی صحنه‌ای علیرضا طلیسچی در بیرجند لغو شد
1403/07/05 09:10
کد خبر: 12243
کنسرت علیرضا طلیسچی لغو شد| زمان برگزاری کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند

علیرضا طلیسچی از خوانندگان بسیار محبوب در سبک موسیقی پاپ است که در زمینه ترانه ‌سرایی، نوازندگی، آهنگسازی، تنظیم ‌کننده اهنگ فعالیت دارد. علیرضا طلیسچی این خواننده محبوب در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد و عکاسی و فیلم برداری از کارهای او به عهده برادرش عرفان است. علیرضا طلیسچی این خواننده جوان کارهای خود را در قالب آلبوم، تک آهنگ و موزیک ویدیو منتشر کرده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به حادثه تلخ معدن زغال‌سنگ طبس و برای همدردی با خانواده جانباختگان این حادثه، کنسرت یا اجرای موسیقی صحنه‌ای علیرضا طلیسچی در بیرجند لغو شد.

سید علی زمزم روز پنجشنبه افزود: این کنسرت قرار بود روز شنبه هفتم مهر ماه در محل فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شود که با توجه به فوت تعداد زیادی از معدنکاران در طبس و بنا به درخواست موسسه فرهنگی هنری عرفان برای ابراز همدردی با داغدیدگان این حادثه، لغو شد.

در میان اخبار

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: برگزاری کنسرت علیرضا طلیسچی به بعد از ایام فاطمیه موکول شد و هزینه بلیط در صورت تمایل متقاضیان عودت داده می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای مهر امسال اجرای رضا صادقی در بیرجند نیز در حال پیگیری است.

در پی وقوع حادثه انفجار معدن در شامگاه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ به دلیل تصاعد آنی گاز متان در ۲ بلوک معدن زغال‌سنگ معدنجو طبس تاکنون ۵۰ معدنچی جان خود را از دست دادند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4ve7z2

پربیننده ترین




اخبار داغ