انفجار در حرم شاهچراغ| انفجار در شیراز| حرم شاهچراغ شیراز

فوری: انفجار در حرم شاهچراغ در شب عاشورا کذب است | هجوم مردم به خیابان های اطراف حرم +ویدئو

شنیده شدن یک صدا در اطراف حرم شاهچراغ (ع) باعث نگرانی زائرین شده است.
1403/04/25 19:30
کد خبر: 4946
فوری: انفجار در حرم شاهچراغ در شب عاشورا کذب است | هجوم مردم به خیابان های اطراف حرم +ویدئو

برخی منابع از جمله خبرگزاری ایلنا از انفجار در حرم شاهچراغ ع خبر داده است. این در حالی است که خبرگزاری تسنیم نوشته خبر انفجار در حرم شاهچراغ صحت ندارد. همزمان ویدئوهایی منتشر شده که نشان می دهد مردم در حال فرار به خیابان های اطراف حرم هستند.

تسنیم نوشته است: یک منبع آگاه خبر داد اخباری که در خصوص انفجار در‌ شیراز منتشر شده است کذب است 

این منبع آگاه در خصوص علت صدای شنیده شده در شیراز گفت:برخی مامورین امنیتی به یک شخص مظنون شده و با تیر هوایی وی را متوقف کرده اند.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: انفجاری رخ نداده است و هم اکنون در حال عزیمت به محل هستیم و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دقایقی پیش سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس در جمع مردم در این رابطه گفت: هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده است و ما تنها یک سارق دستگیر کردیم.

قزلسفلی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: هم اکنون در محوطه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) هستیم و اوضاع را بررسی کردیم و هیچ مورد و مسئله خاصی نیست و هیچ مسئله امنیتی به وجود نیامده است.

ویدئوی دیگری منتشر شده که سردار حبیبی میکروفن را به دست گرفته و می گوید یک سارق دستگیر شده و هیچ مشکل امنیتی به وجود نیامده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4yvbj4

پربیننده ترین




اخبار داغ