طرز تهیه شربت | طرز تهیه شربت خانگی | طرز تهیه شربت بهار نارنج

طرز تهیه شربت بهار نارنج برای 100 نفر | ترکیب های جادویی برای خوشمزه شدن بهار نارنج نذری

یکی از شربت‌های معطر و خوش‌طعم برای شربت نذری محرم، «شربت بهار نارنج» است.
1403/04/26 11:52
کد خبر: 4922
طرز تهیه شربت بهار نارنج برای 100 نفر | ترکیب های جادویی برای خوشمزه شدن بهار نارنج نذری

طرز تهیه شربت برای خانم های باسلیقه و خوش ذوق بسیار مهم و جالب توجه است. افراد زیادی هستند که شربت و نوشیدنی های دلچسب و گوارا را از بیرون و کافه ها امتحان نمی کنند بلکه سعی می کنند که طرز تهیه شربت با طعم های مختلف را یاد گرفته و آن را با توجه به سلیقه و استعداد خودشان به صورت خانگی درست می کنند. یاد گرفتن طرز تهیه شربت می تواند بسیار خوشحال کننده باشد چون هم هزینه درست کردن آن از خرید آن ارزان تر است و هم شما می توانید آن را طوری که دوست دارید تهیه کنید و فرزندان خود را خوشحال کنید.

یکی از شربت‌های معطر و خوش‌طعم برای شربت نذری محرم، «شربت بهار نارنج» است. این شربت برای کسانی دوست دارند یک شربت نذری متفاوت درست کنند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید با طرز تهیه شربت بهار نارنج آشنا شوید.

مواد لازم تهیه شربت بهار نارنج (برای ۱۰۰ نفر)

شکر: ۲۰ لیوان فرانسوی دسته‌دار

آب: ۱۵ لیوان فرانسوی دسته‌دار

عرق بهار نارنج: ۳۰ لیوان فرانسوی دسته‌دار

آبلیمو: ۱ قاشق غذاخوری

گلاب: ۱ لیوان فرانسوی دسته‌دار

زعفران دم‌کرده غلیظ: به مقدار دلخواه

طرز تهیه شربت بهار نارنج

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای درست کردن شربت بهار نارنج نذری و خوشمزه، استفاده از عرق بهار نارنج است. در اولین مرحله از طرز تهیه شربت بهار نارنج خانگی با عرق بهار نارنج باید ترکیب شکر و آب را داخل قابلمه بریزید. شعله گاز را با حرارت ملایم روشن کنید و شروع به هم زدن ترکیب شکر و آب کنید. این کار را آن قدر ادامه دهید تا ذرات شکر کاملاً در آب حل شود. شعله گاز را خاموش کنید و صبر کنید شهد شربت خنک شود.

سپس عرق بهار نارنج را به شهد اضافه کنید. بعد از چند ثانیه نیز می‌توانید زعفران دم کرده را به همراه آبلیمو و گلاب داخل قابلمه بریزید. این ترکیب را هم بزنید و صبر کنید شربت خنک شود. برای سرو شربت برای هر لیوان، یک یا ۲ قاشق غذاخوری شربت بهار نارنج را با آب سرد رقیق و سرو کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4yvdj4
منبع خبر: ایرنا

پربیننده ترین




اخبار داغ