تعطیلی| تعطلی فردا| تعطیلی ادارات

فردا یکشنبه 8 مهر 1403 تعطیل است؟ | جزئیات تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات در روز یکشنبه

اخبار تعطیلی فردا ۸ مهر ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.
1403/07/07 14:15
کد خبر: 12429
فردا یکشنبه 8 مهر 1403 تعطیل است؟ | جزئیات تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادارات در روز یکشنبه

در پی شهادت سید حسن نصرالله، برخی کشورها فردا را عزای عمومی اعلام کرده اند. در ایران هنوز خبری رسمی در خصوص عزای عمومی و تعطیلی احتمالی منتشر نشده است. با این حال خبری در خصوص تعطیلی کنسرت ها در کشور منتشر شده است.

اخبار تعطیلی فردا ۸ مهر ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق به منظور شهادت سید حسن نصرالله و همراهان ایشان، سه روز عزای عمومی در سراسر عراق اعلام کرد.

هنوز از سوی مقامات رسمی ایران خبری درباره اعلام عزای عمومی و تعطیلات منتشر نشده است. در صورت انتشار این گزارش به روز می شود.

تعطیلی دانشگاه فردا

در میان اخبار

وزارت علوم لبنان امروز شنبه اعلام کرد فعالیت دانشگاه‌ها به مدت یک هفته تعلیق می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد. این حمله علاوه بر شهادت و زخمی شدن ده‌ها لبنانی، ویرانی گسترده‌ای بر جای گذاشت. حملات تجاوزکارانه اشغالگران به بیروت همچنین در طول شب گذشته ادامه یافت و چند منطقه دیگر در ضاحیه جنوبی این شهر را هدف قرار گرفت.

تعطیلی اجراهای موسیقی تا اطلاع ثانوی

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: در پی شهادت جانسوز سیدحسن نصرالله رهبر جنبش مقاومت حزب الله لبنان تمامی اجراهای صحنه‌ای موسیقی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2aege3

پربیننده ترین




اخبار داغ