سریال در انتهای شب| دانلود سریال در انتهای شب| بازیگران سریال در انتهای شب

پخش قسمت پایانی سریال در انتهای شب | بهنام و ماهرخ به هم بر می گردند؟

سریال در انتهای شب پس از حواشی فراوانی که داشت بالاخره به ایستگاه پایانی رسید.
1403/04/28 10:30
کد خبر: 4812
پخش قسمت پایانی سریال در انتهای شب | بهنام و ماهرخ به هم بر می گردند؟

سریال در انتهای شب از محبوب ترین آثار نمایش خانگی در هفته های اخیر بوده است. حضور پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین در سریال در انتهای شب و کارگردانی خوب آیدا پناهنده باعث استقبال مخاطبان از این سریال شده است. با این حال به تازگی سکانسی از سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده در فضای مجازی وایرال شده که دیالوگ هدی زین‌العابدین درباره هدف مردان از ازدواج صدای همه را درآورد.

«در انتهای شب» یکی از سریال‌های پرمخاطب و البته بحث برانگیز شبکه خانگی است که جمعه هفته جاری یعنی 29 تیرماه با پخش قسمت نهم پرونده‌اش بسته می‌شود. در این قسمت فرجام زندگی از هم گسسته بهنام و ماهی معلوم می‌شود.

به گزارش فیلم‌نیوز، «در انتهای شب» نخستین تجربه سریال سازی آیدا پناهنده بعد از ساخت سه فیلم «ناهید»، «اسرافیل» و «تی تی» است. سریالی که در مدت زمان پخش خود توانست به واسطه روایت درست از زندگی از هم گسیخته یک زوج طبقه متوسط به اثری موفق و پرمخاطب تبدیل شود. این سریال در 9 قسمت آماده انتشار شده که جمعه هفته جاری پخش آن به پایان می‌رسد. برخی از مخاطبان بازگشت «بهنام» و «ماهرخ» را پایانی کلیشه‌ای برای سریال می‌دانند، آنها معتقدند که با این پایان‌بندی فضای واقعی ترسیم شده توسط کارگردان از زندگی یک زوج طبقه متوسط زیر سوال می‌رود.

 در مقابل عده‌ای هم بر این عقیده‌اند که بازگشت بهنام و ماهی بهم موجب می‌شود فضای تلخ سریال کمی تلطیف شود. در هر حال باید تا روز جمعه منتظر ماند و دید که پناهنده قصه «در انتهای شب» را چطور به پایان می‌رساند.

سریال «در انتهای شب» براساس فیلمنامه‌ای از آیدا پناهنده و ارسلان امیری با بازی پارسا پیروز‌فر، هدا زین‌العابدین، سحر گلدوست، پدرام شریفی، پوریا رحیمی‌سام، نسرین نصرتی، رایان سرلک و علیرضا داود‌نژاد ساخته شده است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2l8864

پربیننده ترین




اخبار داغ