قیمت خودرو| قیمت خودرو امروز| قیمت خودرو 1403

قیمت خودرو از درب کارخانه گران می شود؟ | واکنش عارف به افزایش قیمت خودرو

عارف معاونت اول ریاست جمهوری نسبت به خبر افزایش قیمت خودرو واکنش نشان داد.
1403/06/27 17:30
کد خبر: 11349
قیمت خودرو از درب کارخانه گران می شود؟ | واکنش عارف به افزایش قیمت خودرو

قیمت خودرو در شروع سال 1402 کاهشی شد و این روند تا زمستان سال گذشته ادامه پیدا کرد. در زمستان 1402 روند قیمت خودرو به مدار صعودی بازگشت و خودروهای داخلی و مونتاژی رشد قیمت پیدا کردند. قیمت خودرو در هفته های نخست سال جاری تحت تاثیر افزایش قیمت دلار بار دیگر افزایش پیدا کرد. با این وجود در هفته پایانی فروردین و اردیبهشت قیمت خودرو کاهشی شد. این روند کاهشی در روزهای ابتدایی تابستان به نوساناتی همراه شد.

عارف معاونت اول ریاست جمهوری نسبت به خبر افزایش قیمت خودرو واکنش نشان داد.

به نقل از ایلنا، در پی انتشار خبری با عنوان عارف قیمت های جدید خودرو را تایید کرد و بازنشر آن در برخی رسانه ها، معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب این خبر توضیحاتی را جهت اطلاع افکار عمومی منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

درج چنین اخباری حکایت گر عدم اطلاع از سازوکارهای تصمیم گیری در دولت می باشد. کما اینکه موضوع مورد ادعای این خبرگزاری در مورد اصلاح قیمت خودرو تحت عنوان "ابلاغیه سیاست گذاری در خصوص  قیمت گذاری برخی از خودروهای سواری"  در حال رسیدگی در کمیسیون مربوطه  و دبیرخانه هیات دولت می باشد و هنوز در هیات وزیران مطرح نشده است و هیچگونه تصمیم گیری در این خصوص در دولت صورت نگرفته است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/36gay4
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ