سریال طوبی | سریال طوبی چند قسمت است | داستان سریال طوبی

اتمام پخش فصل اول سریال طوبی | سریال هشت پا جایگزین طوبی می شود

پخش فصل اول سریال طوبی به پایان رسید و سریال هشت پا جایگزین آن شد.
1403/06/27 11:00
کد خبر: 11497
اتمام پخش فصل اول سریال طوبی | سریال هشت پا جایگزین طوبی می شود

سریال طوبی یک سریال تاریخی است که توسط سعید سلطانی کارگردان سریال ستایش ساخته شده است. پخش سریال طوبی از ۱۳ مرداد ماه در شبکه یک سیما آغاز شد.داستان سریال طوبی از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ می‌گذرد و با مضمون خانواده و پیاده‌روی اربعین پیوند خورده است. داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی و ...

پس از پایان مجموعه ملودرام «طوبی»، به مناسبت هفته نیروی انتظامی سریال پلیسی «هشت‌پا» به کارگردانی احمد معظمی روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

معظمی که مجموعه‌های پلیسی و امنیتی مانند «ترور خاموش»، «خانه امن» و «بازپرس» را در کارنامه دارد، «هشت‌پا» را نیز با فضای مشابهی تولید کرده. محوریت این سریال مبارزه با مواد مخدر است.

سعید چنگیزیان بازیگر اصلی «هشت‌پا» است و نقش یک مامور پلیس را برعهده داشته است. این پلیس درگیر یک پرونده قتل می‌شود و باید معمای پیچیده آن را حل ‌کند. چنگیزیان آخرین‌بار سال گذشته با یک نقش منفی در سریال تاریخی «گیل‌دخت» در قاب تلویزیون دیده شد.

چهره‌های پیش‎کسوت و بازیگرانی مانند محمد صادقی، نادر سلیمانی، احمد نجفی، افسانه چهره‌آزاد، سودابه بیضایی، ایرج نوذری، رویا جاویدنیا، هلیا امامی، مینا وحید، کمند و سپند امیرسلیمانی از دیگر بازیگران «هشت‌پا» هستند. رضا اکبرپور که با سریال «گیل‌دخت» شناخته شد نیز در این مجموعه ایفای نقش کرده است.

احمد معظمی سابقه قابل قبولی در ساخت آثار معمایی دارد، اگر «هشت‌پا» قصه جذاب و درگیرکننده‌ای روایت کند می‌توان به موفقیت آن امیدوار بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/36gpe4

پربیننده ترین




اخبار داغ