اسماعیل هنیه | شهادت اسماعیل هنیه | بیوگرافی اسماعیل هنیه

اولین واکنش ارتش رژیم صهیونیستی به ترور اسماعیل هنیه| اعتصاب سراسری در فلسطین در پی ترور اسماعیل هنیه

ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به ترور شهید اسماعیل هنیه واکنش نشان داد.
1403/05/10 05:10
کد خبر: 6673
اولین واکنش ارتش رژیم صهیونیستی به ترور اسماعیل هنیه| اعتصاب سراسری در فلسطین در پی ترور اسماعیل هنیه

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس شب گذشته، در محل اقامت ترور شد و به شهادت رسید. اسماعیل هنیه و هیات همراه روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان نهمین رییس جمهور ایران به تهران سفر کرده بودند که ضمن دیدار با مقام معظم رهبری و رییس جمهور منتخب در مجلس شورای اسلامی حضور یافته و با دیگر مقامات ایرانی و مقامات میهمان خارجی دیدارهایی داشتند.

اسماعیل هنیه ملقب به ابوالعبد رئیس دفتر سیاسی جنبش‌ مقاومت اسلامی فلسطین حماس پس از سالهایی طولانی حضور در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی ، امروز به شهادت رسید.

منابع خبری در فلسطین گزارش کردند، در پی ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و شهادت وی، فراخوان‌هایی سراسری برای اعتصاب و تشدید فعالیت‌ها علیه رژیم صهیونیستی منتشر شده است.

در این رابطه «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ترور فرمانده اسماعیل هنیه عملی بزدلانه است و بی پاسخ نخواهد بود.

بنابر گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار گزارش‌هایی در خصوص ترور بزدلانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران به شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان اعلام کرد که به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های خارجی هیچ واکنشی نخواهد داشت.

عمیحای الیاهو وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور بزدلانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران گفت که این روشی درست برای پاکسازی دنیا است!

وی مدعی شد: مرگ هنیه دنیا را اندکی بهبود می بخشد و دیگر توافق‌های سازش موهوم و ترحم به این افراد که باید بمیرند، در کار نخواهد بود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/36rve3
منبع خبر: مهر

پربیننده ترین




اخبار داغ