حقوق کارمندان | افزایش حقوق کارمندان | حقوق کارمندان 1404

حقوق کارمندان در سال 1404 چقدر می شود؟ | صحبت های رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق کارمندان در سال آینده

رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید: امیدواریم تا یکی ‌دو هفته آینده بهترین گزینه برای افزایش حقوق شاغلان برای سال آینده از سوی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تعیین و اعلام شود.
1403/06/21 19:10
کد خبر: 11076
حقوق کارمندان در سال 1404 چقدر می شود؟ | صحبت های رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق کارمندان در سال آینده

کف حقوق کارمندان و دستمزد حداقل دریافتی آنها ۱۰ میلیون تومان است که امسال با افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان این مقدار به ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید. پیش بینی اولیه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴ در بخشنامه بودجه ۱۴۰۴ لحاظ شده است.

ابلاغ بخشنامه بودجه سال آینده و تعیین میزان افزایش حقوق‌ها ابهام‌هایی را به همراه داشته؛ تا جایی که رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید: امیدواریم تا یکی ‌دو هفته آینده بهترین گزینه برای افزایش حقوق شاغلان برای سال آینده از سوی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تعیین و اعلام شود.

حمید پورمحمدی درباره نحوه افزایش حقوق شاغلان برای سال آینده گفت: نخست باید دید چقدر پول داریم و دیگر اینکه نیاز قطعی و چیزی که استحقاق همکاران و کارمندان دولت و همچنین بازنشستگان است، چیست؟ دولت در حال بحث است و در این راستا چندین سناریو تنظیم شده که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به‌دنبال انتخاب بهترین آنها هستیم. بودجه سال آینده نخستین سند بودجه‌ دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم است و ارزیابی اولیه از سندی که سازمان برنامه و بودجه منتشر کرده نشان از تصمیم دولت چهاردهم برای ارائه بودجه‌ای انقباضی با هدف کاهش رشد هزینه‌های دولت دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/39lnx3

پربیننده ترین




اخبار داغ