کولر آبی| باد کولر آبی| مصرف انرژی کولر آبی

سرویس کولر آبی توسط خودمان | روش ساده و فوری افزایش سرمای کولر آبی

برای افزایش سرمای کولر آبی این موارد رو چک کنید.
1403/05/02 12:05
کد خبر: 5556
سرویس کولر آبی توسط خودمان | روش ساده و فوری افزایش سرمای کولر آبی

سرویس کولر آبی از جمله اقدامات مهمی است که با شروع فصل گرما و روز‌های داغ تابستان باید انجام شود. با توجه به هزینه بر بودن سرویس کولر آبی خیلی از افراد ترجیح می‌ دهند خودشان دست به کار شوند و کولر خانه را تعمیر کنند. اما کسانی که از تخصص و مهارت لازم برخوردار نیستند یا فرصت و حوصله آن را ندارند، به تعمیرکار برای سرویس کولر آبی مراجعه می‌کنند. 

کولر آبی علیرغم باور عموم توانایی بالایی در خنک کردن هوا و تنظیم دمای هوای گرم دارد. عملکرد کولر آبی در راستای خنک کردن هوای درون ساختمان، تحت تأثیر آب و برق می باشد. این دستگاه علیرغم کولر گازی و انواع لوازم سرمایشی دیگر دکمه تنظیم دما ندارد. از این رو بهره گیری از ترفندهای خنک کردن باد کولر در گرمای طاقت فرسا، سبب افزایش کارآیی آن می گردد. عدم استفاده مداوم و طولانی از کولر آبی را تحت هر شرایطی نباید نادیده گرفت.

استفاده از ترفندها و رسیدگی صحیح به کولر آبی، علاوه بر کاهش مصرف انرژی، سبب خنک کردن باد کولر آبی در روزهای گرم تابستان می‌گردد. سرویس کولر، تعویض پوشال، استفاده از یخ، قرار دادن کولر در سایه و… ترفندهای قابل اجرا در افزایش کارایی کولر می باشند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3exnv4

پربیننده ترین




اخبار داغ