ویرایش عکس | نرم افزار ویرایش عکس | برنامه ویرایش عکس آنلاین

ترفند حذف پس زمینه عکس | بهترین نرم افزار ویرایش عکس

کار این نرم‌ افزار قدرتمند، اصلاح فوکوس عکس و افزایش شارپ و روشنی تصاویر است.
1403/06/27 03:50
کد خبر: 11456
ترفند حذف پس زمینه عکس | بهترین نرم افزار ویرایش عکس

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در یک سفر و موقعیت دوستانه یا در یک جشن عکس‌هایی گرفته‌اید که برایتان بسیار خاطره‌انگیز است ولی به دلیل پس‌زمینه نامناسب، نمی‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا چاپ کنید. اگر با کامپیوتر آشنایی زیادی نداشته باشید، مجبور می‌شوید برای حل مشکل، با مراجعه به یک فتوشاپ‌کار هزینه زیادی انجام دهید.

اما بهتر است بدانید بدون داشتن دانش زیاد از علم کامپیوتر هم می‌توانید در خانه مشکل خود را حل کنید. تنها کافی است از نرم‌افزار ویژه اصلاح فوکوس و محو کردن بک گراند عکس با نام InPixio Photo Focus کمک بگیرید.

کار این نرم‌افزار قدرتمند، اصلاح فوکوس عکس و افزایش شارپ و روشنی تصاویر است. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند قسمت‌هایی از تصاویر را به دلخواه شما محو کند که البته این موضوع معمولاً در بک گراند تصاویر پرتره، بیشتر قابل توجه است. شما توسط این نرم‌افزار می‌توانید به آسانی به قسمت‌هایی از تصویر خود افکت تار یا شفاف بدهید و درنهایت یک عکس خارق‌العاده را خلق کنید. این نرم‌افزار همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با تار کردن پس‌زمینه‌ شیء مورد نظر خود، شفافیت در شیء هدف را به حداکثر برسانید. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که عکس‌هایتان را ویرایش کنید یعنی خودتان تصمیم بگیرید که کدام قسمت از عکس‌تان شفاف و کدام قسمت آن تار باشد.

به این ترتیب درنهایت می‌توانید یک عکس جذاب و بدون وجود اشیای مزاحم داشته باشید و از مرور خاطرات دلنشین خود در شبکه‌های اجتماعی لذت ببرید. همچنین می‌توانید عکس‌های ادیت شده مورد نظر خود را چاپ کنید و با ورق زدن آلبوم‌های خانوادگی، از این لحظات شیرین لذت ببرید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ezlp3

پربیننده ترین




اخبار داغ