تعطیلی ادارات| ادارات دولتی| ادارات تعطیل شدند

خبر فوری | تعطیلی ادارات امروز پنجشنبه 15 شهریور 1403 | تغییر ساعت کاری بانک ها و ادارات

با توجه به ادامه افزایش دمای هوا و هشدارهای هواشناسی، ادارات برخی استان ها در روز پنجشنبه 15 شهریور تعطیل شدند.
1403/06/14 22:26
کد خبر: 10333
خبر فوری | تعطیلی ادارات امروز پنجشنبه 15 شهریور 1403 | تغییر ساعت کاری بانک ها و ادارات

در مرداده ماه امسال به علت گرمای شدید و آلودگی هوا شاهد تعطیلی ادارات برخی استان ها بودیم. تاکنون اطلاعیه تعطیلی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه 15 شهریور صادر و همچنین ساعات کاری ادارات برخی استان ها تغییر کرده است. با توجه به افزایش دمای هوای کشور این امکان وجود دارد که در ساعات آینده اخباری مبنی بر تعطیلی ادارات استان های مختلف منتشر شود.

جزییات تعطیلی برخی دستگاه‌های اجرایی و ادارات در روز پنجشنبه 15 شهریور 1403 اعلام شد.

ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ماه تعطیل هستند.

مرادعلی پیوند در جمع خبرنگاران گفت: با استناد مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور، تداوم قطعی برق استان به دلیل تعمیرات اساسی شبکه، حمایت از فعالیت بخش صنعت، کشاورزی و تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق استان تمامی دستگاه‌های اجرایی به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان، درمانی، نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند روز پنجشنبه مورخ ۱۵ شهریور تعطیل و کارکنان به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

 ایسنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: لازم به ذکر است از روز شنبه ۱۷ شهریور ساعت کاری ادارات به روال سابق است.

تغییر ساعات کاری بانک‌ها از ۱۵ شهریور

طبق اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها ساعت کار ادارات و بانک‌ها از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور به روال سابق باز می‌گردد.

به گزارش تسنیم، زمان خدمت‌رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ساعات حضور کارکنان از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۴:۳۰ است و در روز‌های پنجشنبه، زمان خدمت‌رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۳:۰۰ خواهد بود.

همچنین ساعات کاری واحد‌های ستادی بانک‌ها در تهران نیز در روز‌های شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و در روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۵:۰۰ است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3g5lx4

پربیننده ترین




اخبار داغ