کنکور| سوالات کنکور| سوالات کنکور 1403 | تغییرات کنکور 1404

خبر مهم برای کنکوری ها | زمان انتشار کارنامه و رتبه داوطلبان کنکور 1403 اعلام شد

جزییات زمان انتشار کارنامه و رتبه داوطلبان کنکور ۱۴۰۳اعلام شد.
1403/06/05 12:00
کد خبر: 9300
خبر مهم برای کنکوری ها | زمان انتشار کارنامه و رتبه داوطلبان کنکور 1403 اعلام شد

داوطلبان کنکور 1404 در شرایط سخت زمانی قرار دارند و در زمان باقیمانده نهایت استفاده را ببرند. کنکور یک ماراتن پیچیده و رویایی برای داوطلبانی است که میخواهند رتبه های یک تا سه رقمی را کسب کنند و در دانشگاه های مورد نظر خود قبول شوند. یکی از پیش درآمدها برای شرکت در کنکور ثبت نام است که طبق قانون جدید به صورت دو مرحله ای انجام می شود و داوطلبان باید در دو آزمون مجاز شرکت کنند.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان انتشار کارنامه اعلام رتبه (کارنامه ملاک انتخاب رشته) و انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را اعلام کرده است.

به گزارش مهر، کارنامه اعلام رتبه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (کارنامه ملاک انتخاب رشته) در هفته اول شهریور ماه و زمان انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری در هفته دوم شهریور ماه خواهد بود.

در میان اخبار

کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در دو نوبت اردیبهشت ماه و تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار شده است.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهر و بخش کشور برگزار شد. در نوبت اول در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب شرکت کردند.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ در ۴۰۸ شهرستان و ۵۲۵ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یک هزار و ۷۴۷ حوزه فرعی برگزار شد و ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ نفر در آن شرکت کردند.

با توجه به تعویق دو هفته‌ای در برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری، مسؤولان سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پیش بینی کرده اند که نتایج نهایی پس از پایان مراحل انتخاب رشته و برگزاری سایر فرآیند‌های رشته‌های نیمه متمرکز در مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4595x2

پربیننده ترین




اخبار داغ