داگز | داگز توکن | داگز کی لیست میشه

خبر فوری؛ برداشت داگز فعال شد |قیمت توکن DOGS

برداشت داگز به کیف پول‌ها باز شد.
1403/06/05 09:24
کد خبر: 9458
خبر فوری؛ برداشت داگز فعال شد |قیمت توکن DOGS

داگز پروژه جدید تلگرام شد. تلگرام بعد نات‌کوین و همستر کامبت و بقیه بازی‌های tap to earn، سراغ پروژه جدیدی به‌اسم داگز DOGS رفته است.

توکن DOGS میم‌کوین جدید تلگرامی است که از شخصیت کارتونی Spotty الهام گرفته است. تلگرام بعد همستر کامبت و انواع و اقسام بازی‌های tap to earn حالا از طریق تیم پیشتیبانی تون‌کوین، سراغ بازی جدیدی به اسم DOGS رفته. برخلاف همستر کامبت که گیمر برای جمع‌آوری توکن باید روی صفحه گوشی ضربه می‌زد، بازی DOGS کاربر را برمبنای میزان دعوت دوستان به برنامه تشویق می‌کند.

حالا انتظارها به سر آمده و برداشت داگز، آغاز شد.

در میان اخبار

برداشت داگز از ربات به مقصد کیف پول‌های غیرامانی لحظاتی قبل باز شد. کاربران هم‌اکنون می‌توانند توکن‌های ایردراپ خود را به کیف پول‌های شخصی مثل تون کیپر منتقل کرده و در صورت تمایل، آماده فروش DOGS در صرافی‌ها برای ساعت ۱۵:۳۰ باشند. شایان ذکر است که بازی داگز ۲ بار راه‌اندازی توکن خود را به تعویق انداخت. با این حال بازی مذکور در روز قبل خاطرنشان کرد که دیگر این اتفاق نمی‌افتد و توکن داگز طبق برنامه امروز راه‌اندازی می‌شود. صرافی‌های مختلفی قصد دارند امروز ساعت ۱۵:۳۰ داگز را لیست خواهند کرد. حتی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی جهان هم اعلام کرده است که این توکن را لیست خواهد کرد. البته بازی مذکور با ترافیک زیادی مواجه شده‌ و کاربران ممکن است همچنان در برداشت توکن‌هایشان به مشکل بخورند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4jgle4

پربیننده ترین




اخبار داغ