اسماعیل هنیه | شهادت اسماعیل هنیه | بیوگرافی اسماعیل هنیه

نخستین پیام دختر اسماعیل هنیه به نتانیاهو| خون پاک پدرم پیروزی را رقم خواهد زد

دختر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد ترور پدرش نه تنها پیروزی را برای رژیم اشغالگر به همراه نخواهد داشت، بلکه پیروزی فلسطین و مقاومت را رقم خواهد زد.
1403/05/11 07:50
کد خبر: 6819
نخستین پیام دختر اسماعیل هنیه به نتانیاهو| خون پاک پدرم پیروزی را رقم خواهد زد

اسماعیل هنیه ملقب به ابوالعبد رئیس دفتر سیاسی حماس که روز سه شنبه برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد روز چهارشنبه 10 مردادماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید. اسماعیل هنیه سالهای طولانی در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی حضور داشت.

«خوله هنیه» دختر اسماعیل هنیه در پیامی ویدئویی درباره شهادت پدرش گفت: خبر شهادت پدرم را با سربلندی و استواری دریافت کردیم. خداوند متعال را شاکریم که با شهادت پرمان به ما اجر و قرب دادند و این افتخار را نصیب ما کردند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش شبکه الجزیره، او افزود: کسانی که فکر می‌کنند با ترور پدرم آسوده خواهند شد، به آن‌ها می‌گوییم که نه چنین اتفاقی نخواهد افتاد و به خدا سوگند که خون پدرم تا قیام قیامت دامن‌گیر آن‌ها خواهد بود و به اذن خداوند متعال این خون پاک پیروزی را رقم خواهد زد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/4vnrz2

پربیننده ترین




اخبار داغ