خداداد عزیزی| اصالت خداداد عزیزی| عکس خداداد عزیزی در استقلال

غم سنگین خداداد عزیزی هنگام خواندن نماز میت بر پیکر پدرش| تشییع پیکر پدر خداداد عزیزی در مشهد

پدر خداداد عزیزی که در روز‌های آخر ماه صفر پیراهن مشکی عزای امام رضا را به تن کرده بود روز گذشته و در ۹۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.
1403/06/16 02:30
کد خبر: 10542
غم سنگین خداداد عزیزی هنگام خواندن نماز میت بر پیکر پدرش|  تشییع پیکر پدر خداداد عزیزی در مشهد

خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال متولد یکم تیر 1350 است. خداداد عزیزی علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران سابقه حضور در بوندس‌لیگا آلمان، لیگ برتر امارات متحده عربی را دارد. خداداد عزیزی نقش بسیار مهمی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه داشت. خداداد عزیزی به دلیل سرعت زیادش و گل صعود آفرین ایران به استرالیا، توسط جواد خیابانی که گزارشگر آن بازی بود، غزال تیزپای فوتبال ایران نامیده می‌شد.

خداداد عزیزی پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشور امروز عزادار مرگ پدرش شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پدر «خداداد عزیزی» از پیشکسوتان و ملی‌پوشان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، روز پنجشنبه در خواجه ربیع مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، پدر خداداد عزیزی به دلیل کهولت سن و مشکلات کلیوی چندی قبل در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری بود، وی دیشب (چهارشنبه) به منزلش منتقل شد و امروز در سن ۹۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران و حماسه ساز ملبورن استرالیا در روستای «چشمه لیخی» فریمان به دنیا آمده است.

 

عزیزی علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران سابقه حضور در بوندس لیگا آلمان و لیگ برتر امارات متحده عربی را دارد و نقش بسیار مهمی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه داشت.

او پس از زدن گل دوم ایران به استرالیا که منجر به صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه شد، به غزال تیزپای فوتبال ایران شهرت یافت.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2ryqz3

پربیننده ترین




اخبار داغ