فال حافظ امروز| فال حافظ فردا | فال حافظ واقعی

فال حافظ امروز یکشنبه 1۱ شهریور 1403 | در همین لحظه نیت کن و فالت رو با تفسیر کامل بخون

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.
1403/06/11 02:30
کد خبر: 9409
فال حافظ امروز یکشنبه 1۱ شهریور 1403 | در همین لحظه نیت کن و فالت رو با تفسیر کامل بخون

فال حافظ از گذشته تاکنون برای آغاز کارهای مختلف در بین ما ایرانیان جایگاه ویژه ای داشته است تفال زدن با فال حافظ در هر کاری باعث قوت قلب خواهد شد. تا جایی که گرفتن فال حافظ در مناسبت های مختلف نیز مورد توجه خانواده های ایرانی بوده است و سرنوشت خود را از بین غزل‌های این عارف پیدا می کنند. در ادامه این مطلب می‌توانید فال حافظ امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه 1403 را که به نیابت از شما گرفته شده است را بخوانید.

اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد
نهیب حادثه بنیاد ما ز جا ببرد

اگر نه عقل به مستی فروکشد لنگر
چگونه کشتی از این ورطه بلا ببرد

فغان که با همه کس غایبانه باخت فلک
که کس نبود که دستی از این دغا ببرد

گذار بر ظلمات است خضر راهی کو
مباد کآتش محرومی آب ما ببرد

دل ضعیفم از آن می‌کشد به طرف چمن
که جان ز مرگ به بیماری صبا ببرد

طبیب عشق منم باده ده که این معجون
فراغت آرد و اندیشه خطا ببرد

بسوخت حافظ و کس حال او به یار نگفت
مگر نسیم پیامی خدای را ببرد

شرح لغت: معنی لغتی برای این غزل وجود نداد.

تفسیر عرفانی:‌

۱- در زندگی سعی و تلاش کنید که به دنبال خواسته‌های بی اساس نباشید و اندیشه‌های نادرست را از سر بیرون کنید، زیرا همین عوامل موجب شده که مدت‌ها با تردید و دل مشغولی زندگی کنید و دچار دردسر‌های فراوانی شوید. بطوریکه جلوی علالیت شما را گرفته است. باید بدانی انسان برای فعالیت و مبارزه خلق شده و تمام اختراعات و اکتشافات برخاسته از اراده قوی و اندیشه تابناک و تلاش انسان است. پس شما نیز این افکار واهی را بدور بریزید. هم اکنون اراده کنید و توکل بر خدا نموده و سوره مبارکه طور را با حضور قلب و معنی بخوانید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. باید بدانید که هر قفلی، کلیدی دارد و قفل‌های بدون کلید نیز توسط قفل ساز باز می‌شوند. پس از مشاوری خوب بهره بگیرید.

۲- ویژگی‌های شما عبارت اند از: رویایی و خیال باف، خوشرو، اهل کشف، با حس ششم قوی، پر اشتباه، موافق گردش، وقت شناس، ناقلا و هوشیار، خیرخواه، با محبت، خوشگل پسند، سازشکار، وقت شناس، بخشنده، زود رنج، نازک نارنجی و روشنفکر.

تعبیر غزل:

زندگی سخت و پردردسری داشته‌ای و از سال‌هایی که با زحمت سپری کرده‌ای هیچ نصیبی نبرده‌ای و اکنون در دام گرفتاری اسیر شده ای. تنها کسی که می‌تواند تو را از این بلا و بدبیاری‌ها نجات دهد خداست. پس به او پناه ببر که بهترین پناه دهنده است. به معصومین و اولیاء خدا توسل کن تا حاجتت برآورده شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3gbpd4

پربیننده ترین




اخبار داغ